• productreview
  • Marketing
  • social media
  • Twitter

Ilse Himschoot

  • Home
  • Over mij
  • Categorieen
    • productreview
    • Marketing
    • social media
    • Twitter
  • Bucketlist
  • Contact

Clearblue creatieve en interactieve radiospot

25 april 2012 by ilsehimschoot Leave a Comment

Reclame voeren voor zwangerschapstesten is niet eenvoudig zo blijkt.

Clearblue heeft blijkbaar goed begrepen dat niet elke zwangere vrouw even gelukkig is met het wonder dat in haar groeit. Samen met reclamebureau Lapiz creëerden ze een interactieve radiospot die 2 groepen vrouwen aanspreekt en tegelijkertijd de voordelen van deze zwangerschapstest benadrukt.

Vrouwen met serieuze nestdrang horen tijdens de radiospot in de de rechterspeaker een boodschap van een mama in spé die in spanning haar zwangerschapstest afwacht. Vrouwen die eigenlijk nog niet zwanger willen worden horen een aangepaste boodschap in de linkerspeaker. Deze interactieve spot zorgt ervoor dat elke vrouw zich aangesproken voelt gezien ze haar eigen verhaal kan kiezen.


Radio case – ClearBlue pregnancy test from omar sotomayor on Vimeo.

Filed Under: Marketing, reclame

Geef een reactie Reactie annuleren

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Over mij

  • Bloglovin
  • Facebook
  • Instagram
  • LinkedIn
  • Pinterest
  • Twitter

Instagram

Laatste reacties

  • Geert Vanhees op Bent u een beyonder?
  • ilseh op Bent u een beyonder?
  • Matthias op Bent u een beyonder?
  • Björn Accoe op Bent u een beyonder?
  • Anoniem op Lays chips automaat tovert aardappel om in chips

Kijk ook eens hier

  • Waarom ik geen kerkhof (meer) bezoek op 1 november
  • Voor het eerst in mijn leven…
  • Fun: play, create, party!
  • Huawei lanceert nieuwe P8, P8 max én Lite
  • Verslaafd aan… schoenen!
BlogSociety

© 2019 · YOUR SITE NAME · Theme Design by Rakshi Creations